karriere@kristiania.no
Detaljer
-
Stilling ID 13612
-
Fagområde Markedsføring og kommunikasjon
Beskrivelse
Vi søker en engasjert og strukturert medarbeider til en midlertidig stilling (med mulighet for forlengelse/fast) med oppstart i januar og varighet ut juni 2025. Stillingen gir deg en unik mulighet til å utvikle deg innen relevante oppgaver (se under), ha en nøkkelrolle samt lære en viktig interesseorganisasjon å kjenne, som gjør et meningsfylt arbeid for våre medlemmer på nasjonalt plan. Vi ser frem til å høre fra deg!
Fundraising:
– Følge opp våre givere via e-post, post, telefon og sosiale medier
– Vedlikeholde og oppdatere vårt CRM-system for givere, inkludert registrering av gaver, oppfølging av givere og giveravtaler
– Utvikle og forbedre vår giverreise og sikre god oppfølging gjennom takk og rapportering
– Bidra med informasjonsarbeid relatert til fundraising
Administrative oppgaver:
– Vedlikeholde og oppdatere CRM-systemet for medlemmer
– Registrering av medlemskap og oppfølging av medlemshenvendelser
– Håndtere henvendelser via telefon og e-post
– Bistå med bestillinger, utsendelser og annen praktisk støtte
– Tilrettelegge og koordinere arrangementer, kurs og møter
– Støtte og bistå frivillige i organisasjonen
– Delta i prosjektgjennomføring og bidra til forbundets arrangementer
Generelle bidrag:
– Skape et positivt arbeidsmiljø og dele kompetanse
– Bidra til videreutvikling av organisasjonens mål og prosjekter
Vi søker deg som har:
– Interesse for fundraising, organisasjonsarbeid, prosjektledelse, og administrasjon
– God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
– Digitalkompetanse og erfaring med CRM-systemer og administrative verktøy
– Erfaring fra frivillige organisasjoner, service, salg eller markedsføring
– Evne til å arbeide strukturert og systematisk, med fokus på resultater
Personlige egenskaper:
– Nøyaktig, systematisk og god på å holde oversikt
– Fleksibel, selvgående og initiativrik
– Sosial og god på samarbeid, med sterk evne til å skape tillit
– Løsningsorientert og positiv, med høy gjennomføringsevne
Vi tilbyr:
– En meningsfull jobb med varierte oppgaver og stort handlingsrom
– Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
– Moderne, lyse og hyggelige lokaler i et åpent landskap i Oslo sentrum
– Konkurransedyktige betingelser og gode pensjonsordninger
– Muligheter for faglig utvikling gjennom kurs og nettverk
– Et tett og sosialt arbeidsmiljø som legger til rette for samarbeid og kunnskapsdeling
– Vi vektlegger personlig egnethet og samarbeidsevner
For nærmere informasjon kontakt gjerne vår samarbeidspartner Skagerak Consulting ved Jan Inge Hiorth tlf. 911 10 038.
Søknadsfrist: gjerne snarest og innen 7.januar.
Nødvendige ferdigheter
Andre stillinger du kanskje liker
-
Koie Ramen: Social Media, Film, Fashion & Photography Internship
- @ Koie Ramen
- Osterhaus' gate 13, 0183 Oslo