karriere@kristiania.no

Er du vår nye HR-koordinator?
Deltid @Brobyggere Bemannings- og Rekrutteringstjeneste AS publisert 2 uker siden i HR, organisasjonsutvikling og rekrutteringDetaljer
-
Stilling ID 16421
-
Fagområde HR og ledelse
-
E-post for søknad celine@brobyggere.com
Beskrivelse
Brobyggere er i en voksende fase og søker etter flere dyktige HR-Koordinatorer til å styrke vårt team i Bergen. Vi tilbyr bemanningstjenester innen skole, barnehage, renhold, helse og omsorg med en dedikasjon til å bygge broer mellom kvalifiserte ansatte og viktige sektorer i samfunnet.
Vi er opptatt av å skape varige relasjoner med våre oppdragsgivere og ansatte for å sikre kontinuitet og tillit. Med våre tjenester forsøker vi ikke bare å dekke umiddelbare behov, men også å forstå og forutse fremtidige utfordringer i de sektorene vi opererer i. Vår forpliktelse til kvalitet, rask respons og tilpassende løsninger skiller oss ut i markedet og gjør oss til en pålitelig partner innen bemanning.
Hvem er du?
Du studerer HR og personalledelse/organisasjonspsykologi og ønsker verdifull erfaring innen HR og bemannings-bransjen. Du ønsker å ta del i en voksende bedrift og verdsetter et arbeidsmiljø med en sterk tilbakemeldingskultur. Du må kunne jobbe på kveldstid ved siden av studiene i tidsrommet 15:30-22:00, annenhver uke.
Er du en som motiveres av utfordringer, varierte arbeidsoppgaver og et støttende arbeidsmiljø? Da er vi den rette arbeidsplassen for deg! Du er en nysgjerrig og løsningsorientert student som har evne til å raskt sette deg inn i nye oppgaver og digitale systemer. Du har gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig, og liker å arbeide strukturert og systematisk. Du har gode IT-kunnskaper og trives med å jobbe med digitale systemer. Du er løsningsorientert og verdsetter effektive og praktiske løsninger. Og ikke minst, du ønsker å ta del i et sterkt HR-team som samarbeider tett mot et felles mål.
Arbeidsoppgaver
- Koordinere ansatte til ulike oppdrag i barnehage og skole
- Ansvar for vakttelefon og koordinering av bestillinger
- Kontakt med kunder
- Kontakt med ansatte
- Oppfølging og tilbakemelding av ansatte
- Oppfølging og tilbakemelding fra kunder
- Opprettholde god kundekontakt
Kvalifikasjonskrav
- Fullført første året på bachelor i HR og personalledelse/organisasjonspsykologi
- God digital kompetanse og systemforståelse
- Meget god muntlig og skriftlig formidlingsevne på norsk (minimum C1)
Ønskede kvalifikasjoner
- Erfaring med bemanning/koordinering
- Erfaring med kundebehandling og salg
Personlige egenskaper
- Initiativrik med gode holdninger
- Er uredd – selvgående og trives med å både jobbe alene
- Gode mellommenneskelige ferdigheter
- Trives med flere baller i luften og med et høyt tempo
- Effektiv og løsningsorientert
- Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
Brobyggere tilbyr
- Brobyggere tilbyr et motiverende arbeidsforhold i et engasjerende, inkluderende og triveligst arbeidsmiljø
- Gode lønns- og arbeidsvilkår
- En variert og spennende arbeidsdag
- Mulighet for utvikling, både faglig og personlig
- Moderne hovedkontor sentralt i Bergen sentrum, Strandgaten, med gåavstand til buss og bybane