karriere@kristiania.no
Detaljer
-
Stilling ID 13578
-
Fagområde Teknologi og innovasjonØkonomi og bærekraft
Beskrivelse
Drøm det. Gjør det.
Er du nyutdannet høsten 2025 og klar for å starte karrieren din i Consulting i BDO? Vil du jobbe i et selskap som er opptatt av å gjøre en positiv forskjell for kunder, samfunnet, og hverandre? Bli en del av Samfunns- og forretningsutvikling i BDO!
Hvorfor bør du velge Samfunns- og forretningsutvikling hos BDO?
Samfunns- og forretningsutvikling (SFU) er en del av BDO Consulting. Vi i SFU hjelper kunder å lykkes i et landskap i konstant endring. Vi hjelper kunder i både offentlig og privat sektor, samt ideelle organisasjoner, med å navigere komplekse utfordringer og skape varig verdi. Enten det handler om å styrke økonomifunksjonen, støtte SMB-er i vekst eller drive frem samfunnsnyttige analyser, er vi dedikert til å levere løsninger som skaper ekte verdi!
Som nyutdannet i Samfunns- og forretningsutvikling blir du en del av et sterkt fagmiljø hvor du raskt vil få ansvar i prosjekter. I SFU har vi fokus på læring, samarbeid og personlig utvikling. Hos oss får du jobbe med varierte og meningsfulle oppgaver, blant annet gjennomføring av økonomiske analyser, utarbeidelse av økonomiske prognoser, kartlegging og forbedring av prosesser for å sikre effektivitet og kvalitet, utarbeide og evaluere risikoregistre, og gjennomføre risikovurderinger.
Dette sier kollegaene våre om BDO
1) Unikt arbeidsmiljø: Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes mange sosiale og aktive arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO og Kultur i BDO. Her får du et bredt tilbud av fysiske aktiviteter, arrangementer og månedlige lønningsaktiviteter. I tillegg har vi et eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
2) Hver dag er ulik: I BDO vil du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dykke ned i ulike bransjer og bryne deg på spennende problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
3) Gode utviklingsmuligheter: BDO vil at du skal lykkes. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess. Reisen din starter med Camp BDO, et fireårig løp som du blir en del av fra dag én.
I tillegg tilbyr vi fastlønn med overtidsbetalt fra første time, kortere arbeidsdager fra juni til august, gunstige forsikringsordninger og muligheter for videreutdanning og kursing.
Hvem er du?
Vi leter etter deg som har fullført masterstudier innen økonomi, industriell økonomi, revisjon, regnskap, eller et annet relevant fagfelt innen høsten 2025.
Liker du å jobbe med tall, data og mennesker vil du trives hos oss. Har du erfaring med eller interesse for bruk av digitale verktøy som PowerBI eller annet er det en fordel. Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel om du er flink til å kommunisere og samarbeide med andre. Det vil også komme godt med om du har interesse for teknologi og bærekraft, som preger bransjen vår i stor grad. Engasjement, nysgjerrighet og viljen til å lære er egenskaper vi setter pris på i BDO.
Hvem er vi?
I BDO er vi over 2200 kollegaer som ønsker å gjøre en positiv forskjell. For våre kunder, samfunnet, og for hverandre. Vi jobber sammen og tett på kundene våre, i alle deler av nærings- og samfunnslivet. Teknologi preger arbeidshverdagen vår i stor grad og vi brenner for nye løsninger og innovasjon. Ved å være tett på kundene våre ønsker vi å være en reell bidragsyter i arbeidet for å realisere FNs bærekraftsmål, og med over 40 000 kunder både kan og vil vi påvirke!
Hvordan søker du?
Det gjør du enkelt ved å laste opp CV, vitnemål og svare på noen få spørsmål. Etter du har sendt inn søknad vil du motta en mail med invitasjon til gjennomføring av evnetester. Fristen for gjennomføring er 24 timer etter mottatt tester.
Selv om denne stillingen kan være midt i blinken for deg, vil vi også informere om at vi også har flere spennende muligheter for nyutdannede! Ta gjerne en titt på alle våre ledige stillinger på bdo.no/karriere Kanskje finner du noe som passer enda bedre!