karriere@kristiania.no
Detaljer
-
Stilling ID 13174
Beskrivelse
Siemens søker en student innen økonomi og administrasjon, kommunikasjon eller prosjektledelse til rollen som Customer Success Associate. Arbeidsoppgaver inkluderer oppfølging av kunder, feltarbeid på bussdepoter og forberedelse av driftsgjennomganger. Vi ser etter en strukturert og løsningsorientert person med gode kommunikasjonsevner og interesse for kundeservice og operasjonell oppfølging.
Arbeidsoppgaver:
-Oppfølging av eksisterende kunder og håndtering av spørsmål knyttet til vår tjeneste.
-Utføre feltarbeid, for eksempel besøke bussdepoter for å bistå med onboarding og preventive maintenance.
-Forberede og presentere KPI-er og rapporter til bruk i månedlige driftsmøter med kunder.
-Sikre at kundene oppnår suksess og optimal bruk av våre løsninger.
-Oppfølging av potensielle kunder via telefon, e-post og sosiale medier.
Andre stillinger du kanskje liker
-
SoMe-koordinator
- @ Sincere AS
- Bogstadveien 19a, 0355