Markedskoordinator 30% stilling – Hotel Christiania Teater

Deltid @Hotel Christiania Teater i Hotell og reiseliv , i Markedsføring, kommunikasjon og media
  • Del:

Detaljer

  • Stilling ID 11151

Beskrivelse

Bli en del av vårt dynamiske team på det nyoppussede Hotel Christiania Teater. Norges mest teatraslke hotell.

For å lykkes i rollen som vår Marketing Coordinator må du derfor være interessert i de siste trendene innen livsstilssegmentet. Du må vite hva som rører seg i sosiale medier, samt ha en god faglig kompetanse og forståelse for digital markedsføring. Du har både en analytisk evne og en kreativ sans, og vet hvordan de forskjellige markedskanalene fungerer og utvikler seg.

Til tider høyt tempo og mange baller i luften krever at du er strukturert og systematisk, uten at det går på bekostning av dine kreative evner. Hos oss vil du jobbe selvstendig, men også i team, noe som stiller krav til dine sosiale ferdigheter, og evne til gjennomføring av prosjekter. Du vil jobbe tett med hotellenes ledelse og hovedkontorets kommersielle team, som gir deg overordnede, strategiske rammer for retningen merkevarene skal bevege seg i.

For å trives i rollen tror vi at du er en positiv og fleksibel person. Gjerne at du studerer eller har studert digital markedsføring.

OPPGAVER:

I samarbeid med hotelldirektør og kommeriselt team utvikler du idéer til kampanjer og markedsaktiviteter.
Planlegge engasjerende innhold for sosiale kanaler, nettsider og nyhetsbrev, som bidrar til økt merkekjennskap og konvertering.
Basert på definert strategi for merkevaren skape kampanjemateriell, nyhetsbrev, noe printet materiale (menyer, skilt osv.).
Administrere og oppdatere hotellenes nettsider.
Poste fra hotellenes kontoer i sosiale kanaler
Løpende produksjon av enkelt innhold fra hotellenes hverdag til posting i story/reels.
Sørge for at merkevarene blir visualisert på rett måte, i rett kanal, til rett tid.
Koordinering av markedsaktiviteter mellom hotellenes ulike avdelinger.
Følge opp, rapportere og evaluere relevante KPIer og tilpasse strategi og innhold deretter.
Holde deg konstant oppdatert på trender og teknisk utvikling i sosiale medier/e-com.
Være interessert i markedstrender innen hotellbransjen og livsstilssegmentet generelt.

KVALIFIKASJONER

Vi vil at du skal:

Være kreativ, strukturert og effektiv gjennom hele arbeidsprosessen – fra idé til gjennomføring.
Gjerne leve med sosiale medier i din egen hverdag, og vite hva som rører seg av trender i de forskjellige kanalene.
Ha et øye for det visuelle, og kunne visualisere merkevarer i bilde, grafikk og tekst.
Ha høy forståelse for ulike plattformer og kanalers kultur, tone og form.
Ha interesse for restaurant -og serveringsmarkedet.
Være flytende i tale og skrift på norsk og engelsk.
Beherske Adobeprogammer som Photoshop og InDesign svært godt, gjerne også After Effects.
Ha minimum 3 års relevant utdanning.
Ha noen års arbeidserfaring fra tilsvarende stilling.
Hvorfor skal du velge å jobbe hos oss?

• Trå inn i Hotel Christiania Teater, hvor du automatisk blir en uunnværlig del av et større konsern som kaster et blendende lys på mangfold og gir mennesker en stjerneaktig plass på scenen
• Åpne døren til en verden av utviklingsmuligheter og kompetansehevende øyeblikk
• Ta din plass på scenen sammen med lidenskapelige og fageligsterke kollegaer
• Opplev et inspirerende og proaktivt arbeidsmiljø
• For oss er det viktig at du, som ansatt, har fordeler som du både vil like og sette pris på som en del av vår omfattende pakke. Vi vil dele mer informasjon om disse fordelene under intervjuet.

Du kommer til å rapportere til hotelldirektøren.

Er du klar for din nye rolle? Vi ser frem til å motta din søknad og bli kjent med deg!

Andre stillinger du kanskje liker