karriere@kristiania.no
Detaljer
-
Stilling ID 13708
Beskrivelse
Om Oss
Vi er et ledende House of Brands, og spesialiserer oss på et mangfold av produkter, inkludert kosttilskudd, drikkevarer og kosmetikk. Vår misjon er å levere høykvalitets- og innovative produkter som forbedrer kunders velvære og livsstil. Våre prisvinnende produkter har blitt anerkjent for sin fremragende kvalitet og innovasjon på markedet, og vi har utviklet flere bestselgende produkter for norske apotek.
Ettersom vi har økt vår markedsposisjon og ser frem mot videre vekst ønsker vi å styrke teamet med flere nye tilkallingsvikarer til kundesenteret vårt.
Rollen
Som kundeservicemedarbeider er du er ansvarlig for å sørge for at kundene våre føler seg godt ivaretatt ved å håndtere henvendelser effektivt, løse problemer og koordinere interne prosesser. Rollen innebærer å besvare spørsmål via email, følge opp saker, eskalere komplekse problemer, og sikre at avtalt responstid overholdes. Kundetilfredshet står sentralt, og du bør kunne samle og analysere tilbakemeldinger for å identifisere forbedringsområder. Stillingen krever gode kommunikasjonsferdigheter, struktur og evnen til å håndtere flere oppgaver samtidig.
Vi ser etter noen som har
Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk
Erfaring fra kundeservice er en fordel
Selvstendig og initiativrik
Strukturert og organisert
Vi kan tilby
En spennende rolle i et selskap med omfattende vekstplaner
En mulighet til å være med på å skape en suksesshistorie
Et dynamisk arbeidsmiljø
Karrieremuligheter
Andre stillinger du kanskje liker
-
Nyutdannet innen bærekraft?
- @ PricewaterhouseCoopers
- Kanalsletta 8, 4033 Stavanger